18.04.2024
גל וולף
צור קשר עם
גל וולף

קטין שביצע עבירות מין חמורות בקטינים אחרים לא יורשע

הנאשם, יליד שנת 99', הודה בארבע עבירות קשות של מעשה מגונה בשלושה קטינים אשר התגוררו בשכונתו. בית המשפט נאלץ להכריע האם להעדיף שיקולי שיקום בעניינו או שיקולי הרתעה.
פורסם ב: 13:34 | 30.11.2016
מאת:
מערכת קרימינלי
קטין שביצע עבירות מין חמורות בקטינים אחרים לא יורשע

ביצע מעשה מגונה בתא השירותים של בית הכנסת

כנגד הנאשם שהינו כטין הוגש כתב אישום (ת"פ 3943/08/14), המייחס לו שורת עבירות מין שביצע בקטינים אחרים. האישום הראשון שהופנה כלפי הנאשם הוא שבשנת 2013 שהה עם אחד המתלוננים בגינה ציבורית, חשף את איבר מינו בפניו ובהמשך ביצע בו מעשה מגונה בתא שירותים של בית הכנסת, מעשה שכלל חיכוך של איבר מינו של הנאשם בישבניו של המתלונן. לפי האישום השני, באותה שנה הנאשם ואותו מתלונן הגיעו לאתר בניה שם הפציר הנאשם במתלונן שיוריד את מכנסיו ותחתוניו והציע לו כסף ודברים אחרים עבור כך. המתלונן נענה להפצרותיו והנאשם ביצע בו מעשים מגונים בשנית בכך שחיכך את איבר מינו בישבנו של המתלונן.

 

האישום השלישי מתאר מצב דברים דומה שנעשה בין הנאשם למתלונן אחר שגר בשכונתו, גם במקרה זה הנאשם הוביל את המתלונן לתא שירותים בבית הכנסת ועשה בו מעשים מגונים שכללו הטלת מימו של הנאשם על איבר מינו של המתלונן, נישוק של איבר מינו של המתלונן וחיכוך איבר מינו של הנאשם בישבנו של המתלונן. באישום האחרון נטען שבשנת 2014 הנאשם פנה למתלונן נוסף, קנה לו ממתק והוביל אותו למקום מבודד. הנאשם הפציר במתלונן להוריד את בגדיו והבטיח שישלם לו אם יעשה כן, המתלונן עשה כבקשת הנאשם. הנאשם ביצע מעשה מגונה במתלונן ולאחר מכן נתן לו סכום כסף שנע בין 5 ל-20 ₪.

 

שירות המבחן התלבט באשר לתוצאה

תסקירים רבים של שירות המבחן נעשו בעניינו של הנאשם וחשפו נסיבות חיים מורכבות מאוד וקשיים אישיים ומשפחתיים אשר הכבידו עליו. הנאשם מגיע ממשפחה חרדית בעלת רקע מורכב, המשפחה מוכרת לשירותי הרווחה על רקע מערכת היחסים בין ההורים, שאינה טובה ויכולתם המצומצמת לטפל בילידיהם. דיווחים שונים התקבלו בדבר התנהגות אלימה של הנאשם בבית כלפי אחיו הצעירים. כמו כן, בגיל 4 הנאשם נפל ממרפסת ביתו בקומה השלישית בעת ששהה ללא השגחת מבוגר ונחבל בראשו. אבחונים שנעשו לנאשם בשנת 2003 ובשנת 2009 אבחנו שהנאשם לוקה בכושר שכלי ברמה גבולית.


שירות המבחן המליץ לשלב את הנאשם במסגרת חוץ ביתית- טיפולית, אך הנאשם לא עמד בתכניות שנקבעה לו. לכן, הנאשם שולב בחלופת מעצר "שיטה" שם התאקלם בצורה טובה. בשיחות שניהל עם שירות המבחן מלווה בשני הוריו, הנאשם הודה במעשיו ולקח אחריות עליהם, אך שירות המבחן התרשם שאינו לקח אחריות מלאה על הפגיעה במתלוננים שלגישת הנאשם רצו במעשים המיניים ושיתפו פעולה. לכן, שירות המבחן בחן מסגרות מתאימות עבור הנאשם אך הניסיונות לא צלחו והנאשם נותר בחלופת מעצר "שיטה" שם השתלב במהרה למרות קשייו הלימודיים והחברתיים.


בהמשך, שירות המבחן העביר את הנאשם לחלופת המעצר לתכנית טיפולית שנבנתה לו במסגרת הוסטל טיפולי של אגף השיקום. לאחר מספר חודשים בהוסטל, הנאשם שיפר את תפקודו החברתי ושיתף פעולה בטיפול הפרטני בהוסטל. בנוסף, לאחר פגישה עם פסיכיאטרית החל הנאשם ליטול תרופה טיפולית אשר הובילה לירידה באימפולסיביות שלו. שירות המבחן התלבט בהמלצתו לבית המשפט בעניין הנאשם, אך לבסוף המליץ להעניק לנאשם הזדמנות לסיים את המשפט בדרכי טיפול. שירות המבחן המליץ שהנאשם יחתום על התחייבות כספית, צו מבחן בתנאי הוסטל שיקומי, המשך טיפול לשנה נוספת ושירות לתועלת הציבור.

 

עו"ד גל וולף: הנאשם עבר שיקום ארוך וחיובי

המדינה הדגישה בטענותיה את חומרת העבירה ואת מספר הקורבנות הקטינים שיסבלו נפשית שנים רבות בגלל מעשיו של הנאשם. כמו כן ציינה רכיבים מהתסקירים בעניינו שמצביעים על גורמי סיכון שעדיין קיימים. לכן המדינה עתרה לקבל את המלצת שירות המבחן בתוספת של פיצוי כספי לקורבנות. עורך דינו של הנאשם, עו"ד גל וולף, עתר לקבל את המלצת שירות המבחן מטעם הנסיבות המיוחדות של הנאשם, מצבו המשפחתי והליקוי השכלי ממנו סובל. בנוסף, עורך הדין הדגיש את הדרך השיקומית הארוכה והחיובית שעשה הנאשם במשך תקופה ארוכה.

 

בית המשפט:מעשיו של הנאשם חמורים ביותר ומצריכים מסר מרתיע

ביום 7/11/16 ניתנה החלטת שופט בית המשפט לנוער ברמלה, השופט מיכאל נבנצל, אשר הצדיק את דבריה של המדינה בכך שמעשיו של הנאשם חמורים ביותר המצריכים הגנה ומסר מרתיע, בעיקר שמדובר בפגיעות שבוצעו בקטינים. ואולם, השופטקיבל את עמדתו של עו"ד גל וולף וציין שכאשר מדובר בנאשם שהינו קטין, המחוקק הקנה לבית המשפט את האפשרות לבצע איזון בין שיקולי שיקום הנאשם ובין שיקולי הרתעת הנאשם ואחרים מביצוע עבירות דומות בעתיד תוך מתן תשומת לב לנסיבותיו האישות של הנאשם.


השופט בחן ארבעה רכיבים עיקרים שיש לבחון טרם מכריעים בדבר העונש ההולם שיוטל על קטין בעבירות מין. ראשית, גיל ביצוע העבירה; הנאשם ביצע את העבירות בגיל 14 לערך. שנית, מידת הבעת חרטה ונטילת אחריות; הנאשם לקח אחריות על מעשיו וכיום הוא משתף פעולה באופן מלא עם התכניות שנבנו עבורו, הוא מגיע לטיפולים עם מוטיבציה גבוהה ומנהל את דחפיו באופן נכון יותר. שלישית, עבר פלילי; לנאשם אין עבר פלילי. ולבסוף, סיכויי שיקומו של הקטין; רכז החינוך בפנימייה ועו"ס הפנימיה העידו בבית המשפט שיש לקבל את המלצת שירות המבחן וכי הנאשם עושה התקדמות יפה. השופט נבנצל הוסיף כי התרשם שההליך המשפטי הביא להתגייסות המשפחה להצבת גבולות עבור הנאשם.


השופט סיכם וקבע שהגיע למסקנה כי אין להרשיע את הנאשם. לטעמו, המלצת שירות המבחן מאזנת נכון בין כלל הרכיבים בעניין זה והנאשם לא בעל נורמות עברייניות. לכן השופט החליט לקבל את המלצת שירות המבחן וקבע שבנוסף לדרכי הטיפול ששירות המבחן המליץ, הנאשם ישלם פיצוי למתלוננים על סך 2000 ₪ לכל אחד.

תגובות (0 תגובות)
הוסף תגובה

מצא עורך דין פלילי

מצא
הצג הכל >
הצג עוד >

עורכי דין פלילי

עו"ד אנג'ליקה סדיקוב

מתמחה במשפט פלילי, אסירים ותעבורה
לעמוד עו"ד

עו"ד עדי כרמלי

משרדנו עוסק בתחום הפלילי והמשפחה.
לעמוד עו"ד

עו"ד רענן עמוסי

מתמחה בכל תחומי המשפט הפלילי
לעמוד עו"ד

עו"ד אמיר נבון

פלילי , פשיעה חמורה
לעמוד עו"ד

עו"ד סנדי ליפשיץ

מתמחה בעבירות אלימות, רכוש, סמים, קטינים
לעמוד עו"ד

עו"ד שי גבאי

מומחה במשפט פלילי
לעמוד עו"ד

יעוץ אישי בתחום קטינים

מלא פרטים ועו”ד יחזור אליך

מילון מונחים

מעצרים בתחום קטינים

הצהרת תובע: שני קטינים נעצרו בתל אביב כשברשותם 1.3 קילו קוקאין וסמים נוספים

המשטרה עצרה שני בתל אביב שני קטינים בגילאי 15 ו-16 כשברשותם קוקאין במשקל חריג של 1.3 ק"ג ו-130 גרם MDMA בשווי כספי של מאות אלפי שקלים. הבוקר הוגשה נגדם הצהרת תובע באמצעות פרקליטות ת"א. תמונות – דוברות המשטרה
לכתבה המלאה >

ילד בן 13 עוכב לחקירה בחשד לפריצה לרכבים

ילד בן 13 נתפס "על חם" בזמן שניסה לפרוץ לרכב פרטי. החשוד, כך על פי החשד ניסה לפרוץ גם לרכבים אחרים. ברשותו נתפסו אלפי שקלים במזומן ורכוש החשוד כגנוב. קרדיט צילום: דוברות המשטרה
לכתבה המלאה >

ערר מדינה נדחה - הקטין שנחשד בתקיפת קשיש ישוחרר

בית המשפט לנוער בבית המשפט המחוזי בנצרת דוחה ערר שהגישה משטרת ישראל על הארכת מעצרו של קטין רק לכמה שעות, ולא לפי מבוקשה
לכתבה המלאה >

העליון מורה על בחינת אפשרות לפיקוח אלקטרוני של נאשם בעבירת רצח

בית המשפט העליון מורה על הגשת תסקיר מעצר משלים ובחינת אפשרות של מעצר בפיקוח אלקטרוני, בעניינו של נאשם קטין המואשם ברצח ועבירות אלימות חמורות נוספות, שזו הארכת מעצרו השביעית
לכתבה המלאה >

מפאת מחסור במקום במעונות נעולים הקטין שוחרר למעצר בית

בית משפט השלום בחיפה מורה על מעצרו של קטין בעבירות סמים בפיקוח אלקטורני, וזאת עקב מצוקת מקום במסגרת נעולה.
לכתבה המלאה >

הקטין התפרנס מסחר בסמים לאורך תק' של 8 חודשים

כתב אישום הוגש נגד קטין כבן 17 בגין 9 אישומים של עבירות סחר בסם בהזדמנויות רבות במהלך תקופה של שמונה חודשים בעיר פתח תקווה.  
לכתבה המלאה >

הופחת עונשם של הנערים שזרקו בקבוק תבערה

התקבל ערעורם של נערים אשר ביצעו עבירות של ניסיון פגיעה ברכוש ובאדם על רקע לאומני; בית המשפט העליון החליט כי יופחתו מעונשם 6 חודשי מאסר בפועל: "האיזון בין שיקום לבין הרתעה נוטה לכיוון השיקול השיקומי".
לכתבה המלאה >

העליון - ישוחרר מי שבעט במתלונן ללא רחם כשפטיש נעוץ בראשו

בית המשפט העליון מקבל ערר על החלטת בית המשפט המחוזי ומורה לשרות המבחן לבחון חלופת מעצר בעניינו של קטין שהיה מעורב באירוע תקיפה חמור במיוחד
לכתבה המלאה >

שוחרר למעצר בית קטין שנחשד בעבירות סמים חמורות

בקשה להארכת מעצרו של קטין אשר נחשד כאחד המעורבים בגידול של 45 קג' קנאביס שנמצאו בחממה, נדחתה ע"י שופט ביהמ"ש לנוער בבאר שבע.
לכתבה המלאה >

רק בן 17: קטין הואשם ב-23 אישומים בגין סחר בסמים

המשטרה הגישה היום כתב אישום נגד קטין בן 17 בלבד בגין עשרות תיקים של סחר בסמים. תמונות – דוברות המשטרה
לכתבה המלאה >

גזרי דין בתחום קטינים

העליון מקל בעונש קטינים שיידו אבנים לעבר שוטרים שהתחפשו לאברכים

בית המשפט העליון מתערב בגזר דינו של בית המשפט לנוער בבית המשפט המחוזי בירושלים אשר השית על שני נאשמים קטינים בעבירות של יידוי אבנים עונש מאסר מאחורי סורג ובריח
לכתבה המלאה >

ביצע עבירות מין בבתו בת ה - 5 של מנהל הפנימייה בה למד ויזכה להקלה בעונשו

בית המשפט המחוזי לנוער בחיפה מאמץ המלצות שרות המבחן והסכמות הצדדים ומשית על נאשם בעבירות מין ענישה מקלה, וזאת לאור ההליך הטיפולי אותו עבר הנאשם במעון אליו שוחרר במסגרת הליך המעצר
לכתבה המלאה >

הערעור התקבל הרשעת הקטין בעבירות אלימות בוטלה

בית המשפט המחוזי בנצרת מקבל ערעור הסניגוריה, ומבטל הרשעת נאשם קטין בעבירות אלימות ונוקט כנגדו בדרכי טיפול
לכתבה המלאה >

לא יורשע קטין שביצע מעשים מגונים באחייניו בזמן שעשה להם בייביסיטר

בית משפט השלום לנוער ברמלה נוקט בדרכי טיפול ללא הרשעה כלפי נאשם (שהיה בעת האירועים כבן 15.5 וביום שימוע גמר הדין מלאו לו 21 שנים) בעבירות מעשים מגונים באחייניו בשעה ששימש כשמרטף עליהם.
לכתבה המלאה >

סיום הליך ללא הרשעה חרף העדר המלצה מאת שרות המבחן

בית משפט השלום לנוער באשקלון נמנע מהרשעת נאשם בשני תיקים פליליים, וזאת חרף אי המלצה מאת שרות המבחן.
לכתבה המלאה >

הקטין לא הורשע חרף קיומה של הרשעה קודמת

בית המשפט לנוער בבית משפט השלום בקריית שמונה מאמץ ההסכמות בין הצדדים וקובע כי הנאשם לא יורשע בדין ונוקט כלפיו בדרכי טיפול בהתאם להמלצת שרות המבחן  
לכתבה המלאה >

ההליך יסתיים בדרכי טיפול בניגוד להמלצת שירות המבחן

קטין הואשם במספר אישומים של עבירות רכוש שונות בגין ארבעה אירועים שונים שבוצעו על ידיו במהלך מספר חודשים בודדים. הצדדים נחלקו בדעתם האם להרשיע את הקטין לאור נסיבות חייו הקשות
לכתבה המלאה >

העליון: אם בגיל היה קטין, במהות הוא כבר קנה תעודת בגרות של עבריינות

בית המשפט העליון אינו נעתר לערעור של נאשם קטין, הן על הכרעת הדין והן על גזר הדין, בקובעו כי לא נפלה שגגה בהסתמכותו וקביעתו של בית המשפט המחוזי
לכתבה המלאה >

קטין שביצע עבירות מין חמורות בקטינים אחרים לא יורשע

הנאשם, יליד שנת 99', הודה בארבע עבירות קשות של מעשה מגונה בשלושה קטינים אשר התגוררו בשכונתו. בית המשפט נאלץ להכריע האם להעדיף שיקולי שיקום בעניינו או שיקולי הרתעה.
לכתבה המלאה >

בניגוד לעמדת התביעה הקטין לא הורשע

בית המשפט השלום לנוער נמנע מהרשעת נאשם קטין שהואשם בסדרה של עבירות רכוש, וזאת משום שהקטין ערך שינוי משמעותי בחייו לאורך ההליך המשפטי
לכתבה המלאה >

הקלה משמעותית בעונש מאסר בפועל לקטין שיידה אבנים על רכב של יהודים

בית המשפט העליון מפחית עשרה חודשים מעונש המאסר שהושת על קטין שהורשע בעבירות של יידוי אבנים ועבירות נוספות, וזאת בשל העובדה שהנאשם היה קטין בעת ביצוע העבירות
לכתבה המלאה >

הקטינה לא הורשעה למרות העדר המלצת שירות המבחן

כתב אישום בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ועבירה של תקיפה סתם ע"י שניים או יותר הוגש נגד הנאשמת וחברתה לאחר שהגיעו לפארק מתקנים והחלו להטריד ולתקוף חבורה של בנות אחרות
לכתבה המלאה >

ביהמ"ש: ידוי האבנים נבע מכעס ולא ממניעים אידיאולוגים

כנגד הנאשם, קטין יליד 2000, הוגש כתב אישום בגין עבירות של התפרעות וניסיון לתקיפת שוטר במהומות שאירעו בכפר כנא, שהחלו לאחר מותו של תושב כפר כנא במסגרת פעילות משטרתית בכפר. בית המשפט המחוזי בנצרת החליט לדבוק בהחלטת בית המשפט לנוער ופסק אי-הרשעה.
לכתבה המלאה >

העליון: יופחת עונשים של קטינים שידו אבנים על שוטרים

לאחר שהורשעו במחוזי בידויי אבנים לעבר כלי תחבורה, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו והיזק בזדון, הושת על חמשת הנערים מאסר בפועל. כל החמישה ערערו על גזר הדין לבית המשפט העליון, שם הוחלט כי יש לקבל את ערעורם של שלושה מהם, שהיו קטינים בעת ביצוע העבירות: "למרות שפער הגילאים בין המערערים קטן, יש לו משמעות משפטית".
לכתבה המלאה >

אי הרשעה למרות העדר המלצת שירות מבחן

כתב אישום הוגש נגד נער כבן 19 בגין שני תיקים של עבירות השחתת פני מקרקעין ופריצה לבניין והיזק לרכוש בצוותא שנעשו לפני כשנתיים, כאשר היה קטין.
לכתבה המלאה >

הקטינים רצחו חברם באכזריות ושרפו את גופתו

שני קטינים אשר רצו להסתבך בפלילים בכדי להפסיק לימודיהם פיתו חברם לוואדי סמוך לעיר רהט ושם דקרו אותו בשתי סכינים, ללא הרף, תוך שהוא צועק "למה" עד שמת. לאחר מותו זרקו את גופתו על ערימת צמיגים ושרפו אותה
לכתבה המלאה >

גיחך על חברו שפוטר ונדקר

ויכוח בין שני עובדים בסופרמרקט הוביל לדקירתו של המתלונן. הנאשם שהינו קטין, טען כי פוטר מעבודתו והיה בסערת רגשות כאשר ראה את המתלונן צוחק עליו ואיבד עשתונות. הוא טען לפגיעה בכבודו ובפרנסתו. שופטת בית המשפט המחוזי בלוד גזרה עליו 8 חודשי מאסר.
לכתבה המלאה >

פסקי דין בתחום קטינים

ביטול כתב אישום לנאשם בן 15 שהכה באלימות תלמיד אחר מול שערי בית הספר

בית משפט השלום לנוער בנצרת הורה על ביטול כתב אישום כנגד קטין בן 15 שהכה תלמיד בגילו מול שערי בית הספר מחמת "הגנה מן הצדק", זאת לאור פגמים מהותיים שנפלו במהלך חקירתו
לכתבה המלאה >

בשל שיהוי בהגשתו, בוטל כתב אישום כנגד קטינים שהואשמו בהצתה

בית המשפט לנוער בנצרת החליט לבטל כתב אישום שהוגש כנגד שני קטינים בגין ביצוע של עבירת הצתה בצוותא. בית המשפט החליט לבטל את כתב האישום בשל שיהוי בהגשת כתב האישום
לכתבה המלאה >

מעשה מגונה בנסיבות אינוס - אי הרשעה

בית המשפט לנוער נמנע מהרשעת נאשם בשני אישומים בעבירות מין, וזאת נוכח הטיפול המוצלח שעבר הנאשם יחד עם הוריו
לכתבה המלאה >

זיכוי קטין בשל הפרות חמורות של חוק הנוער

בית המשפט לנוער בבית משפט השלום באשקלון מזכה קטין, וזאת משום העובדה שניהול חקירת הקטין פגעה קשות בזכויותיו ואף הקימה חשש כי ההודאה שמסר הינה הודאת שווא.
לכתבה המלאה >

בית המשפט לתביעה - הבטחות צריך לקיים

בית המשפט השלום לנוער בנתניה מבטל כתב אישום נגד נאשם בעבירת תקיפה, וזאת משום שעובר להגשת כתב האישום, הובטח לקטין כי ככל שישתתף בתכנית "מילה" התיק נגדו ייסגר
לכתבה המלאה >

הוכח: הסכין הוחזקה לצורך לימודי מגמת בישול

בית המשפט לנוער בתל אביב מזכה קטין מעבירה של החזקת סכין, בקובעו כי ההגנה הרימה את הנטל והוכיחה, כי החזקת הסכינים בילקוטו של הנאשם היו שימשו ללימודי טבחות
לכתבה המלאה >

הקטין זוכה מתקיפת חבריו לבית הספר

בית המשפט השלום מזכה נאשם (קטין) מחמת הספק בגין עבריה של תקיפה סתם, וזאת משום שלא ניתן לתת אמון בעדויותיהם של עדי התביעה לגבי התרחשות הארוע
לכתבה המלאה >

מח"ש התעלמה מהתלונה - בית המשפט קבע: אכיפה בררנית

בית המשפט השלום לנוער בחיפה מורה על ביטול כתב אישום בגין עבירות של תקיפת שוטר והתנגדות למעצר חוקי מכח הגנה מן הצדק
לכתבה המלאה >

אי-הרשעת קטין בן 15 בנהיגה ללא רישיון נהיגה

בדיון שנערך לפני כשבוע בבית המשפט לנוער שבנצרת ניתן גזר דין ללא הרשעה כנגד קטין שהודה בנהיגה ללא רישיון נהיגה וללא פוליסת ביטוח. לדברי השופטת אילנית אימבר: "תפקידו של שופט הנוער, לתת דעתו לפן השיקומי של הנאשם בהתאם לגילו ולמידת בגרותו."
לכתבה המלאה >

קטין בן 13.5 הואשם בניסיון אינוס של קטינה בת 7

כתב אישום הוגש נגד קטין בן 13.5 בעבירה של ניסיון אינוס של קטינה שהיתה בת 7 במועד ביצוע העבירה. בית המשפט העדיף להתמודד עם הקטין בדרכי טיפול ושיקום, על פני הרשעתו בדין שלטעם בית המשפט תפגע קשות בעתידו.
לכתבה המלאה >

שימוש בתחבולות חקירה בלתי הוגנות כנגד קטין הוביל לזיכוי מלא

בהחלטה נדירה שופט בית המשפט לנוער ברמלה פסל הודאתו של קטין במשטרה בדבר אינוס של אחייניתו בת השש. וזאת לאחר שצפה בתיעוד סרטון המתעד את חקירתו של הקטין. לאחר מתן ההחלטה הפרקליטות ביקשה שהות לשקול את צעדיה ובהמשך, הודיעה על חזרתה מכתב האישום שמשמעתה הינה זיכוי מלא של הקטין מכל מה שיוחס לו בכתב האישום.
לכתבה המלאה >

אי התנגדות לחיפוש אינה מכשירה חיפוש שנעשה ללא הסכמה

שוטר תפס כ-24 גרם מריחואנה וכלי להכנת סם בחזקת קטין אשר שהה בחדרו בבית הוריו. שופטת בית המשפט לנוער בבית המשפט השלום בת"א קבעה כי נפלו פגמים רבים בחוקיות החיפוש ועל כן זיכתה את הקטין.
לכתבה המלאה >

האופנוע היה נטוש - הקטין זוכה משבל"ר

נאשם מצא בשעת לילה מאוחרת אופנוע זרוק ביער. הוא הואשם בנהיגה ללא רישיון ובשימוש ברכב ללא רישיון. התביעה טענה כי הרכב הורד מהכביש בשנת 2011 וכי הוא לא שייך לנאשם אלא לבעליו או למדינה. ההגנה טענה כי הנאשם חשב שהאופנוע מופקר ועל כן אין לו בעלים.
לכתבה המלאה >

מח"ש התרשלה - כתב האישום בוטל

כנגד קטין, שלטענתו הותקף על ידי שוטר, הוגש כתב אישום בגין איומים והעלבת עובד ציבור. לאחר דיון בבית המשפט לנוער, קיבלה התביעה את דבריה של עו"ד יפעת כץ שייצגה את הקטין. טענותיה של כץ נגעו, בין השאר, בדבר התנהלותה הלא תקינה של התביעה, המחדל של מח"ש, ואכיפה בררנית כלפי הקטין. לכן, בסופו של דבר, החליטה התביעה לחזור בה מכתב האישום.
לכתבה המלאה >

עורכי דין פלילי

אמיר נבון

פלילי , פשיעה חמורה
לעמוד עו"ד

רענן עמוסי

מתמחה בכל תחומי המשפט הפלילי
לעמוד עו"ד

סנדי ליפשיץ

מתמחה בעבירות אלימות, רכוש, סמים, קטינים
לעמוד עו"ד

שי גבאי

מומחה במשפט פלילי
לעמוד עו"ד

אסף גונן

עורך דין פלילי
לעמוד עו"ד

עדי כרמלי

משרדנו עוסק בתחום הפלילי והמשפחה.
לעמוד עו"ד

אנג'ליקה סדיקוב

מתמחה במשפט פלילי, אסירים ותעבורה
לעמוד עו"ד

בנימין בן נתן

משרד עורכי דין פלילי
לעמוד עו"ד
back --> -->