18.04.2024

הואשם בעבירת איומים כלפי שוטר וזוכה מחמת הספק

בית משפט השלום ברחובות זיכה מחמת הספק אדם שהואשם בעבירת איומים כלפי שוטר
פורסם ב: 10:12 | 07.04.2019
מאת:
מערכת קרימינלי
הואשם בעבירת איומים כלפי שוטר וזוכה מחמת הספק

על פי הנטען בכתב האישום, ביום 27.6.17 בשעות הערב, הנאשם שהה יחד עם אחרים בגינה ציבורית. למקום הגיעו שוטר ופקח וביקשו לערוך לנאשם ולאחרים בדיקה. או אז, פנה הנאשם לעזוב את המקום. השוטר קרא לנאשם שלוש פעמים שלא לעזוב את המקום אך הנאשם לא נענה לו. בפעם הרביעית בה קרא השוטר לנאשם, האחרון הסתובב לעבר השוטר, הרים מקל מטאטא שבור מהרצפה באורך של כמטר והתקדם לעבר השוטר. השוטר ביקש מהנאשם להוריד את המקל, אך כאשר הנאשם סרב לבקשתו, הוציא השוטר מנרתיקו אקדח טייזר, פתח את הנצרה וכיוון אותה לעבר הנאשם אשר זרק את המקל על הקרקע. על כן, כאמור, הוגש כנגד הנאשם כתב אישום המייחס לו עבירת איום בהתנהגות כלפי שוטר.

 

הנאשם כפר במיוחס לו בכתב האישום וטען באמצעות בא- כוחו, עוה"ד איתי שוחט, כי אחז במקל עוד לפני שהגיעו השוטר והפקח למקום וכי ברגע האירוע, צייר איתו על הקרקע ובשום שלב לא הפנה אותו לעבר השוטר ולא איים עליו. כמו כן, נטען כי לשוטר לא הייתה סמכות עיכוב מאחר ולא היה חלק מביצוע עבירה במקום.

 

בדיון שנערך בבית משפט השלום ברחובות ביום 04.03.19, הכריעה כבוד השופטת אדנקו-סבחת חיימוביץ כי יש לזכות את הנאשם מעבירת האיומים וזאת מחמת הספק.

 

בהכרעת הדין נימקה כבוד השופטת כי מכלול הנתונים מותיר ספק לגבי ההתרחשות ופרשנות השוטר את הסיטואציה בה היה מעורב הנאשם. הנאשם אמנם ניסה להרחיק עצמו , אך ייתכן שאכן לא שמע את קריאות השוטר. כמו כן, נמצאו פערים בין גרסת השוטר לגרסת הפקח לגבי השתלשלות הדברים והפעולות בהם נקט הנאשם ונמצאו חיזוקים לגרעין עדותו של הנאשם בראיות עדי התביעה, כי החזיק במקל עוד טרם הגעת השוטר והפקח. (ת"פ 36780-10-17).

תגובות (0 תגובות)
הוסף תגובה

מצא עורך דין פלילי

מצא
הצג הכל >
הצג עוד >

עורכי דין פלילי

מילון מונחים

מעצרים בתחום משפט צבאי

180 ק"ג קנאביס נתפסו במעבדה שהוקמה בסמוך לגן משחקים בטירת הכרמל

מעבדה לגידול סמים שהכילה 180 ק"ג של סמים מסוג קנאביס נתפסה בטירת כרמל בקרבת גן משחקים. אתמול הוגשה הצהרת תובע נגד שני תושבי המקום בחשד להפעלתה. תמונות – דוברות המשטרה
לכתבה המלאה >

גזרי דין בתחום משפט צבאי

של"צ, מאסר על תנאי וקנס לנאשם באיומים כלפי ראש עיריית רמלה

בית משפט השלום ברמלה קיבל את עמדתו של עוה"ד איתי בר עוז וקבע כי הרקע לאיומים והסיבה מהם נבעו מחייב לפרוש מתחם ענישה מקל. על הנאשם נגזרו 400 שעות לתועלת הציבור, 6 מאסר על תנאי, קנס ופיצוי
לכתבה המלאה >

עבירות סמים חמורות: העברת תיק מבית דין צבאי לבית משפט אזרחי

פרקליטות המדינה הסכימה על העברת תיק נגד נאשם עריק מצה"ל אשר הואשם בניהול מעבדת סמים, לבית משפט אזרחי, במסגרת הסדר הטיעון שם הגיעו הצדדים לענישה חסרת תקדים בדמות שישה חודשי עבודות שרות בניכוי ימי מעצר.
לכתבה המלאה >

פסקי דין בתחום משפט צבאי

נאשם בעבירת איומים כלפי עובד סוציאלי זוכה בבית המשפט

הנאשם שלח לעובד הסוציאלי האמון על הטיפול בילדיו דואר אלקטרוני בו כתב דברי איום לכאורה. בית משפט השלום בירושלים החליט לזכות אותו לאחר שפסק כי אין המדובר בדברי איום
לכתבה המלאה >

נאשם זוכה מן המיוחס לו בשל טענת הגנה מן הצדק לנוכח התנהלות השוטרים כלפיו

בית משפט השלום ברחובות מנמק: "הגשת כתב האישום וניהול ההליך פוגעים בתחושת הצדק וההגינות המשפטית לנוכח התנהלות המאבטחים והשוטרים".
לכתבה המלאה >

הואשם בעבירת איומים כלפי שוטר וזוכה מחמת הספק

בית משפט השלום ברחובות זיכה מחמת הספק אדם שהואשם בעבירת איומים כלפי שוטר
לכתבה המלאה >

הבקשה לחנינה התקבלה - הרישום הפלילי של החייל נמחק

נשיא המדינה מקבל את טענות באי כוח הנאשם עו"ד הישאם קבלאן ועו"ד משה אלון בדבר נסיבותיו של הנאשם – שהורשע בבית דין צבאי ומנסה להחזיר את חייו למסלול תקין – ומורה על מחיקתו המיידית של רישומו הפלילי
לכתבה המלאה >

מחדלי חקירה הובילו לזיכוי חייל משימוש בסמים

בית הדין הצבאי מזכה נאשם בעבירות סמים, בית המשפט קובע כי בחקירת המשטרה הצבאית נפלו פגמים רבים ובין היתר טענת האליבי של הנאשם לא נבדקה.
לכתבה המלאה >

עורכי דין פלילי

שי גבאי

מומחה במשפט פלילי
לעמוד עו"ד

אסף גונן

עורך דין פלילי
לעמוד עו"ד
back --> -->